UAB "Informacinių technologijų organizacija"/UAB "TELE2"
TASKER
2014

Kur galima rasti sprendimą: www.tasker.lt/

Kodėl ir kaip?

Klientai, naudodami TASKER sprendimą, turi galimybę paprasčiau paskirstyti darbus tarp įmonės darbuotojų, stebėti darbų eigą realiu laiku, nedelsiant gauti darbuotojų veiklos ataskaitas ir elektroninius važtaraščius su kliento parašu į biurą. Dėl sistemos sukuriamo skaidrumo didės darbuotojų efektyvumas ir motyvacija, bus galima tiksliau skatinti remiantis aiškiais darbo rezultatais bei efektyvumo rodikliais. Pagrindinės funkcijos: 1. Keletos kalbų naudojimo galimybė; 2. Galimybė dirbti neprisijungtus prie interneto (offline); 3. Darbuotojo darbo laiko, atliktų darbų ir sunaudotų medžiagų fiksavimas; 4. Klientų, bei objektų duomenų bazė. Jos importavimas ir eksportavimas; 5. Įvykdytų, vykdomų, sustabdytų darbų valdymas; 6. Trumpiausio kelionės maršruto planavimas; 7. Darbų stabdymas dėl nenumatytų priežasčių (skubus iškvietimas, detalių trūkumas, baigėsi d.d.); 8. Įrangos būklės vertinimas; 9. Atliktų darbų kokybės vertinimas iš kliento pusės. Tvirtinimas parašu; 10. Nuotolinis užduočių paskyrimas; 11. Skirtingos valdymo lygių rolės; 12. Detalių ataskaitų formavimas pdf ir excel formatais; 13. Sąskaitų būklės registras.

Kuo išskirtinis?

Verslo klientai, naudodami TASKER, turi galimybę paprasčiau paskirstyti darbus tarp įmonės darbuotojų, stebėti darbų eigą realiu laiku, nedelsiant gauti darbuotojų veiklos ataskaitas ir elektroninius važtaraščius su kliento parašu į biurą. Mobilūs vadybininkai ar darbuotojai, naudodamiesi TASKER, gali operatyviau reaguoti į besikeičiančius užsakymus ir užduotis, efektyviau planuoti savo darbotvarkę, patogiau stebėti ir įvertinti savo atliekamus darbus ir jų eigą, greičiau informuoti atsakingus asmenis. TASKER leidžia nedidėlėmis sąnaudomis padidinti veiklos efektyvumą, turėti efektyvią atliekamų darbų stebėseną, mažinti veiklos sąnaudas: -pasitelkiant TASKER apsikeitimas dokumentais, jų pasirašymas vyks realiu laiku ir optimizuos tuo metu vykstančius kitus darbus. Pamesti dokumentus naudojantis TASKER tiesiog neįmanoma; -darbų ir užduočių procesas užtikrinamas nuo pradžios iki pat pabaigos; -visa laiko ir darbo eigos apskaita – realios situacijos vaizdas bet kuriuo metu, bet kuriai užduočiai atlikti.


Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies).

Būtinieji slapukai įdiegiami automatiškai ir jiems nėra reikalingas Jūsų sutikimas. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.