Sign on Tab | Naujasis knygnešys

Sign on Tab

5
Lankytojų simpatijos
Autorius: Sign on Tab
Kategorija: Verslas ir komercija

Sign on Tab (SonT) tai dokumentų skaitmenizavimo ir archyvavimo sprendimas pasirašant dokumentą skaitmeniniu parašu planšetės ekrane. Sprendimas yra skirtas dokumentų pasirašymui fizinėse pardavimo ar klientų aptarnavimo vietose. Sign on Tab didina verslo efektyvumą dokumentų pasirašymo ir logistikos grandyse. Eliminuojamas žmogiškasis faktorius tad gali būti visiškai eliminuotas dokumentų pametimo faktorius. Dokumentai - sutartys, sutikimai, ID (ar kitos foto) kopijos saugomos viename dokumentų rinkinyje.
Kur galima rasti sprendimą: https://signontab.com/lt

Sprendimo technologinis pagrindas:

Sprendimo paskirtis

Sign on Tab komanda jau keturis metus gyvuojantį dokumentų skaitmenizavimo sprendimą skirtą didelėms kompanijoms (SonT Enterprise) pritaikė smulkiam ir vidutiniam verslui (SonT Standard). SonT Enterprise yra pilnai integruojamas su kliento verslo sistemomis produktas. Vystydami šią šaką pamatėme didžiulį poreikį pritaikyti produktą smulkiam ir vidutiniam verslui. Taip pat tiems klientams kuriems nereikia daug darbo vietų skirtų pasirašymui. Susidūrėme su itin ribotomis galimybėmis integruoti sistemas todėl sukūrėme grupę įrankių padedančių spręsti klientų problemas:



Elektroninis archyvas - pasirašytų dokumentų ir metaduomenų saugojimo vieta. Dokumentai siunčiami pasirašyti iš e-archyvo taip pat gali būti susiejami tiek automatiniu tiek rankiniu būdu.



Virtualus spausdintuvas - daugelis mažesnių klientų neturi galimybių integruoti savo sistemų todėl jiems sukūrėme virtualų spausdintuvą. Personalo vartotojo patirtis lieka ta pati - dokumentas paprasčiausiai spausdinamas į SonT spausdintuvą, tuomet dokumentas atsiranda planšetės ekrane, ten pasirašomas ir išsaugojamas. Naudojimo pavyzdys - viešbučių registracijos kortelės spausdinamos iš viešbučio valdymo sistemos.



Dokumentų šablonai - klientams kurie naudoja šabloninius dokumentus (sutartis, sutikimus ar pan.) sukūrėme itin paprastą dokumentų valdymo sprendimą. Kliento dokumento šablonas tiesiog išsaugomas aplikacijoje. Galutiniam vartotojui parenkamas tinkamas šablonas, galutinis vartotojas jį pildo, pasirašo ir išsaugo. Naudojimo pavyzdys - galutinių vartotojų pasirašomos taisyklės nauodojamos pramogų parkuose.



Įvesties laukai - pasirašant dokumentą galima naudoti daug patogių įvesties laukų tipų kurie palengvina dokumento pildymą. Pvz. automatiniai datos laukai, privalomi, neprivalomi laukai, automatiškai kopijuojami laukai, šalių parinkimo laukai ir t.t.



Automatinis galutinio paslaugos naudotojo kopijos išsiuntimas el. paštu. Naudojimo pavyzdys - galutinis vartotojas pasirašo automobilio nuomos sutartį, sutartį išsaugojus galutiniam vartotojui išsiunčiama automatinė sutarties kopija.



Automatinis nuotraukos pridėjimas prie dokumento. Yra situacijų kuomet procesas reikalauja prikabinti nuotrauką (ID kortelės, čekio, rezervacijos dokumento, užsakymo dokumento ar pan.). Pasirašinėjant dokumentą inicijuojama planšetės kamera, padaroma nuotrauka kuri automatiškai susiejama su pasirašomu dokumentu.



Saugumo priemonės dokumento integralumo užtikrinimui - gali būti naudojamas tiek grafinis tiek kvalifikuotas elektroninis spaudas su laiko žyme.



Saugumo priemonės parašo autentiškumo užtikrinimui - nors dokumentai yra pasirašomi fiziškai identifikuojant klientą, t.y. dokumentas yra skaitmenizuojamas (o ne pasirašomas elektroniniu parašu) didelės svarbos dokumentams pasirašyti naudojame grupę saugumo priemonių. Naudojant tinkamą įrangą gali būti saugomi parašo biometriniai duomenys - parašo posvyrio kampas, paspaudimo gylis ir rašymo greitis. Taip pat galima pasirašyti dokumentus naudojant kvalifikuotas priemones - mobilų parašą ar smart id.



Sign on Tab veikia telekomunikacijų, finansų, nuomos, sporto ir laisvalaikio, apgyvendinimo bei sveikatos apsaugos sektoriuose

Sprendimo nauda ir patrauklumas

Sign on Tab patrauklus, nes:

Sumažinsite tiesioginius spausdinimo, popieriaus bei dokumentų logistikos kaštus

Gerokai supaprastinta dokumentų apsikeitimą su trečiosiomis šalimis

Supaprastėja dokumentų paieška

Nebelieka neįskaitomos informacijos

Eliminuojamas popieriaus pametimo faktorius

Nebelieka sutarčių inventorizacijos proceso

Fizinėse aptarnavimo vietose pagreitėja aptarnavimo laikas

Sumažėja fizinio archyvo saugojimo bei dokumentų naikinimo kaštai

Tausojame gamtą nenaudodami popieriaus

Verslas tampa daug efektyvesnis nes nelieka daug nereikalingo rankinio darbo suvedinėjant duomenis, siejant dokumentus, skenuojant dokumentus ir t.t.

Taip pat galimybės automatizuoti procesus ir greičiau aktyvuoti paslaugas galutiniam vartotojui.

1 2 3 4 5   Įvertinimas
*Norėdami balsuoti per Facebook prieigą
*Jūs jau balsavote už šį projektą
  • http://graph.facebook.com/10206585356854915/picture