Kauno miesto Vinco Kudirkos viešoji biblioteka
Mano gatvė 360 lapsnių kampu
2017

Kur galima rasti sprendimą: http://kaunas.mvb.lt/360/

Kodėl ir kaip?

Sprendimo tikslas – patrauklia forma supažindinti žaidimo dalyvius su vieno Kauno mikrorajono (Šančių) ir jo apylinkių kultūros paveldo objektais, tam panaudojant panoraminę fotografiją ir virtualią realybę. Žaidimui sukurti buvo padarytos 95 vietų ir kultūros objektų panoraminės nuotraukos, naudojantis istorijos specialistų rekomendacijomis panaudoti realūs pirmojo pasaulinio karo eksponatai, realios istorijos detalės ir istorinės nuotraukos. Žaidimas buvo sukurtas trims platformoms: Samsung Gear VR virtualios realybės akiniams, asmeniniam kompiuteriui ir tinklalapiui, galinčiam veikti įvairiuose įrenginiuose (kompiuteriuose, išmaniuose įrenginiuose, išmaniuosiuose televizoriuose ir kt.). Tinklalapyje galima ne tik pažaisti žaidimą, bet ir virtualiai pasivaikščioti po Aukštuosius ir Žemuosius Šančius bei netoliese esančio III Kauno forto pastatus. Taip pat yra galimybė įsijungti virtualų gidą ir pasirinktas vietas apžiūrėti savarankiškai.

Kuo išskirtinis?

Mūsų žiniomis tai vienas pirmųjų pažintinių virtualios realybės turų ir žaidimų Lietuvoje. Tokio pobūdžio produktai ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulinėje rinkoje vis dar yra patraukli ir vartotojų ypač geidžiama inovacija, kuria naudojantis siekiame ne tik įamžinti kultūros bei istorijos paveldą, bet ir paskatinti juo domėtis kuo platesnę auditoriją. Skirtingi sprendimo formatai gali būti patrauklūs įvairiems vartotojams, naudojami tiek mokymo, tiek turizmo ar bendruomeniškumo skatinimo tikslams. Žaidimas buvo kuriamas siekiant parodyti istoriškai svarbius kultūros paveldo objektus tarsi iš vietinių gyventojų matymo taško – žaidimo dalyvis mato visą nepagražintą realybę lyg pats vaikščiotų po apleistus Šančių kiemus ir pastatus ar ieškotų paslėpto lobio sunkiai pasiekiamoje forto teritorijoje. Tačiau virtualiame žaidime jis gauna papildomos informacijos apie lankomus objektus, kuri padeda suprasti ir įvertinti jų svarbą istorijos ir kultūros kontekste, o taip pat paskatina juos aplankyti realybėje. Plačiajai auditorijai skirtas žaidimas patrauklus tiek nuotykių ieškantiems paaugliams, tiek istorijos detalėmis besidomintiems suaugusiems, kuriems padės iš naujo pažinti ir atrasti savo miestą. Sprendimas pradėtas įgyvendinti projekto, skirto skatinti moksleivius kurti ir naudoti skaitmeninį turinį bei skatinti vietos gyventojų bendruomeniškumą, metu. Produktą tikimės išplėsti, ateityje sukurdami žaidimus ir apie kitus istorija turtingus miesto rajonus. Sujungę keleto rajonų turus miesto svečiams galėsime pasiūlyti unikalų Kauno - 2022 metų Europos kultūros sostinės žemėlapį, sukurtą naudojant naujausias technologijas, tačiau menantį turtingą miesto praeitį.


Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies).

Būtinieji slapukai įdiegiami automatiškai ir jiems nėra reikalingas Jūsų sutikimas. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.