LSMUL Kauno klinikų sveikatos priežiūros paslaugų perkėlimas į elektroninę erdvę | Naujasis knygnešys

LSMUL Kauno klinikų sveikatos priežiūros paslaugų perkėlimas į elektroninę erdvę

Autorius: Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
Kategorija: m. sveikata ir gyvenimo būdas

Kauno klinikų pacientų portalas ženkliai palengvins pacientų aptarnavimą, suteiks pacientui aktualią informaciją apie ligų prevenciją, vykdomas profilaktines programas, leis efektyviai planuoti apsilankymus gydymo įstaigoje.
Kur galima rasti sprendimą: https://portalas.kaunoklinikos.lt

Sprendimo technologinis pagrindas: Microsoft .NET technologija

Sprendimo paskirtis

Kauno klinikų pacientų portalo Elektroninių paslaugų grupių aprašymas:
1. Pacientų mokymas, švietimas.
Siekiant užkirsti kelią sunkių lėtinių ligų vystymuisi, sveikatos priežiūros paslaugos orientuotos tiek į sergančių ligonių gydymą, tiek ir į susirgimų prevenciją. Kauno klinikos aktyviai dalyvauja pradiniame sveikatos priežiūros paslaugų etape – taiko įvairias ligų ir susirgimų prevencijos priemones (teikia informaciją ir mokomąją medžiagą apie riziką susirgti lėtinėmis ligomis, taiko pacientų saugos principus, informuoja apie prevencinių priemonių taikymo galimybes atsižvelgiant į individualius poreikius, šių priemonių poveikį ir pan.), tokiu būdu užtikrindamos pagrindinių pacientų mokymo bei švietimo tikslų įgyvendinimą.
Sukurti komponentai:
- Bendros arba personalizuotos informacinės ir mokomosios medžiagos pateikimas pacientui;
- Savikontrolės klausimynų pateikimas ir pildymas;
- Grįžtamojo ryšio apie medžiagos turinį ir kokybę (pastabų, paklausimų, papildomos informacijos prašymų) pateikimas.
2. Pacientų informavimas.
Kauno klinikų paciento portalo „vartotojo“ profilyje pateikiama informacija apie paciento profilaktinius patikrinimus, stacionarizavimo laiką, priminimai apie užregistruotus vizitus taip pat portale pacientai gali registruotis ir planuoti savo vizitus pas pasirinktą Kauno klinikų gydytoją.
3. Pacientų aptarnavimas.
Sukurta sistema suteikia galimybę pacientams prisijungus prie Kauno klinikų pacientų portalo pateikti prašymus ir gauti savo medicininių dokumentų kopijas. Tokiu būdu ženkliai supaprastinamas medicininių dokumentų, įvairių pažymų ir kitų dokumentų pateikimo procesas.
4. Sunkių pacientų būklės nuotolinio stebėjimo paslauga.
Šia paslauga siekiama užtikrinti sunkiomis lėtinių ligų formomis sergančių Lietuvos gyventojų būklės monitoringą ir kontrolę, naudojant elektroninius stebėjimo prietaisus. Ši elektroninė paslauga suteikia galimybę pacientui, kuris yra nuolat stebimas ir konsultuojamas Kauno klinikų gydytojų specialistų, nuotoliniu būdu teikti elektroninių stebėjimo prietaisų kaupiamą informaciją apie sveiktos būklę, ligos progresą apibūdinančius simptomus, ilgalaikio sveikatos stebėjimo rodiklius.
Stebimos pacientų būklės (naudojant nuotolinius prietaisus):
- Endokrinologinėmis ligomis sergančių pacientų;
- Pulmonologinėmis ligomis sergančių pacientų;
- Kardiologinėmis ligomis sergančių pacientų.
Taip pat kitomis lėtinėmis ligomis sergančių pacientų patogumui Kauno klinikų portale įdiegti klausimynai kurie padės įvertinti paciento sveikatos būklės pokyčius. Nuotoliniu būdu, per Kauno klinikų Pacientų portalą, įvesti duomenys gali būti perduoti gydantiems gydytojams, kurie galės įvertinti ligos eigą, atsižvelgiant į rezultatus koreguoti gydymo eigą.
Naudotis nuotolinio stebėjimo (be nuotolinio stebėjimo įrangos) paslaugomis gali visi Kauno klinikų pacientai. Pacientams prieinami visi nuotolinio stebėjimo klausimynai kurių pagalba galima sekti savo sveikatos būklės pokyčius, gauti automatinius atsakymus, o pastebėję nukrypimus nuo normos laiku užkirsti kelią ligai.

Sprendimo nauda ir patrauklumas

Pagrindinis projekto „Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninės viešosios įstaigos Kauno klinikų sveikatos priežiūros paslaugų perkėlimas į elektroninę erdvę“ tikslas – iš esmės pagerinti Kauno klinikų teikiamų paslaugų kokybę, pasiekiamumą ir prieinamumą jas perkeliant į elektroninę erdvę.
Sukurtas Kauno klinikų pacientų portalas ženkliai palengvins pacientų aptarnavimą, suteiks pacientui aktualią informaciją apie ligų prevenciją, vykdomas profilaktines programas, leis efektyviai planuoti apsilankymus gydymo įstaigoje.
Sukurta platforma užtikrina aktyvų stebimo paciento ir gydytojo ryšį. Per portalą perduodama informacija apie paciento būklės pokyčius ženkliai paspartina sprendimų dėl gydymo korekcijų priėmimą, o pacientui nereikia atvykti į gydymo įstaigą. Sukurta paciento ir gydytojo platforma leis plėtoti nuotolinio stebėjimo paslaugas, bei ateityje suteiks galimybę dalį konsultacijų (kurioms nereikalingi specialūs tyrimai ar apžiūra) atlikti nuotoliniu būdu.