Knygos kelias | Naujasis knygnešys

Knygos kelias

10
Lankytojų simpatijos
Autorius: UAB „SneakyBox"
Kategorija: m. mokymasis ir švietimas

„Knygos kelias" - tai interaktyvus mokomasis žaidimas, kurio metu ne tik sužinosite, kaip buvo gaminamos knygos, bet ir galėsite patys sudalyvauti knygos gamybos procese.
Kur galima rasti sprendimą: Google Play ir App Store.

Sprendimo technologinis pagrindas: Mobilioji aplikacija, skirta Android ir iOS operacinėms sistemoms.

Sprendimo paskirtis

„Knygos kelias" pasakoja apie dviejų skirtingų laikotarpių knygas. Vaikai, išbandę aplikaciją, galės sužinoti, kaip knygos buvo gaminamos iki spausdinimo mašinos atsiradimo, o taip pat, kaip knygos atsidurdavo lentynose po spausdinimo meno atsiradimo.

Programėlė „Knygos kelias" turi gausybę išsamių paaiškinimų ir moksleivių žinias papildo įdomia istorine informacija bei faktais, kurių apie knygas ir jų gamybos procesą nežinojo net ir kai kurie suaugusieji.

Edukacinis žaidimas „Knygos kelias" buvo sukurtas bendradarbiaujant su Kauno apskrities viešąja biblioteka projekto „Senosios knygos slėpiniai" metu.

Google Play - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SneakyBox.KnygosKelias ;
App Store - https://itunes.apple.com/us/app/knygos-kelias/id1065523219?mt=8 .

Sprendimo nauda ir patrauklumas

Žaismingu būdu siekiama supažindinti jaunąją kartą su knygos atsiradimo istorija. Tai interaktyvus būdas sudominti vaikus, plėtoti jų vaizduotę ir padėti suprasti supantį pasaulį, o taip pat jiems suprantama kalba papasakoti apie knygas - juk būtent jos kažkada buvo ir vienintelis žinių šaltinis, ir pramoga.