Interaktyvus istorijos kūrimo žaidimas | Naujasis knygnešys

Interaktyvus istorijos kūrimo žaidimas

Autorius: UAB "MOLBERTAS"
Kategorija: Mokymasis ir švietimas

WILD WEST CIRCUS – interaktyvus socialinių eksperimentų žaidimas skirtas XXI amžiaus žinių stiprinimui. Miniatiūrų parkas nukelia dalyvius į laukinius vakarus ir suteikia galimybę valdyti keliaujantį cirką. Žaidimo metu dalyviai tampa istorijos dalimi ir kartu gali keisti jos eigą. Dalyviams reikės perprasti miestelio kultūrą, spręsti iššūkius iškylančius cirke ir miestelyje, planuoti cirko pasirodymus ir išgyventi laukiniuose vakaruose.
Kur galima rasti sprendimą: https://www.wildwestcircus.games/

Sprendimo technologinis pagrindas: RFID, NFC, AI, AR

Sprendimo paskirtis

Kiekvienas dalyvis ima mobilųjį telefoną ir ausines, kurie bus jo kelrodžiai ir pagalbininkai laukinių vakarų miestelyje. Naudodamiesi mobiliaisiais telefonais tyrinėsite interaktyvų miniatiūrų maketą, klausysite gandų ir ieškosite užuominų.
Susipažinę su nuotaikomis miestelyje kartu su komandos nariais planuosite cirko pasirodymus, keisite bendravimo su vietiniais gyventojais taktikas, spręsite galvosūkius, narpliosite detektyvus, kovosite su vietine gauja ir patirsite daug netikėtų nuotykių.
Riboti resursai privers ieškoti kompromisų ir netradicinių sprendimų. Laukinių vakarų taisyklės sufleruos, kad nereikia paisyti jokių taisyklių, o suvaldyti beprotišką atmosferą cirke bus puikus iššūkis net geriausioms komandoms.

Sprendimo nauda ir patrauklumas

Ekranai išskyrė kartas ir kolegas, o šis sprendimas naudojant ekranus sukviečia visus prie miniatiūrų modelio, kuriame visi įsitraukia į unikalia istoriją. Dalyviai pasijunta lyg kartu skaitytų knygą ar žiūrėtų filmą su unikalia galimybe keisti veikėjų likimus ir sulaukti netikėtos pabaigos.
Sprendimas skirtas ugdyti XXI amžiaus kompetencijas. Vienas ugdymo specialistas išbandęs žaidimą pasakė “Be KŪRYBIŠKUMO ir detalaus miniatiūrų parko tyrinėjimo neįmanoma rasti teisingo kelio. BENDRADARBIAVIMAS yra esminis šios interakcijos elementas, nes dalyviai sužino skirtingą informaciją ir turi ja pasidalinti. Norint priimti teisingus sprendimus būtina KRITIŠKAI įvertinti turimą informaciją ir pamatyti bendrą situacijos paveikslą. Žaidime yra daug EMPATIJOS ir jis ugdo PASITIKĖJIMAS, nes neapibrėžtumo ir įvairių socialinių iššūkių yra kiekviename žingsnyje, o kartu su kolegomis galima tai įveikti.”

1 2 3 4 5   Įvertinimas
*Norėdami balsuoti per Facebook prieigą
*Jūs jau balsavote už šį projektą