Įmokų internete surinkimo įrankis Checkout | Naujasis knygnešys

Įmokų internete surinkimo įrankis Checkout

5
Lankytojų simpatijos
Autorius: Paysera LT
Kategorija: Verslas ir komercija

"Checkout" yra el. parduotuvėms Lietuvoje ir užsienyje skirtas įrankis rinkti pirkėjų mokėjimus už prekes ar paslaugas. Šis lietuvių sukurtas sprendimas leidžia prekybininkams internete priimti (o pirkėjams atlikti) mokėjimus iš bankų, taip pat atsiskaityti populiariausiomis mokėjimo kortelėmis, per tarptautines mokėjimų sistemas, grynaisiais arba tiesiogiai per "Paysera" el. bankininkystę. Įmokas su Checkout renka apie 90% el. parduotuvių ir savitarnos svetainių Lietuvoje, taip pat įmonės Latvijoje, Estijoje, o netrukus ir Bulgarijoje bei Rumunijoje.
Kur galima rasti sprendimą: https://www.paysera.lt/v2/lt-LT/imoku-surinkimas-svetaineje

Sprendimo technologinis pagrindas: API / įskiepiai (plugin)

Sprendimo paskirtis

"Checkout" lengvai integruojamas tiek el. parduotuvėse su baziniais funkcionalumais, tiek didžiausiose interneto prekybos platformose.

Paprasčiausias būdas pradėti naudoti "Checkout" yra įsidiegti įskiepi (angl. plugin) į savo tinklapį. "Paysera" yra sukūrusi įskiepius beveik 20-ai populiariausių el. komercijos platformų - "WordPress", "Shopify", "Magento", "Joomla", "Wix" ir kitoms.

Įsidiegti įskiepį galima savarankiškai arba su minimalia programuotojo pagalba, todėl šis sprendimas patogus ir greitas smulkioms ir vidutinėms parduotuvėms. Didesni rinkos žaidėjai renkasi programuotojų atliekamą integraciją per programų sąsajas (API).

90-yje procentų Lietuvos el. parduotuvių naudojamas įrankis padėjo sušvelninti karantino poveikį prekybininkams, kai fizinės parduotuvės buvo uždarytos arba dar negalėjo veikti pilnu pajėgumu. Nuolat tobulinamą ir atnaujinamą įrankį vien karantino metu integravosi daugiau nei 1.000 naujų el. parduotuvių, o bendras įrankį naudojančių prekybininkų skaičius viršijo 12.000.

Karantino metu taip pat buvo sukurta "Checkout" modifikacija, kuri padėjo įmokas už parduotas prekes ir paslaugas gauti šimtams prekybininkų, kurie nekūrė savo el. parduotuvių, bet ėmė prekiauti per „Marketplace“ principu paremtas prekybos platformas - Pigu.lt, Varle.lt.

Sprendimo nauda ir patrauklumas

• Paprasta ir greita integracija tiek pradedantiems prekybą internete, tiek didžiausiems prekybininkams.

• Prekybininkui nereikia atskirai pasirašinėti sutarčių su visais bankais ar mokėjimo kortelių operatoriais atskirai - visus mokėjimo būdus klientas gauna iš vienų rankų.

• Prekybininkams sudaryta galimybė rinkti įmokas, naudojant mokėjimo iniciavimo paslaugą (angl. payment initiation service), kurios komisiniai mokesčiai yra kelis kartus mažesni nei bankų siūlomo apmokėjimo per “banklink“ atveju.

• Pirkėjo atliktas mokėjimas nedelsiant įskaitomas į prekybininko sąskaitą.

• Smulkiausi prekybininkai, kurie neturi el. parduotuvės, taip pat gali naudotis įmokų surinkimo funkcija, kuri leidžia suformuoti mokėjimo nurodymą ir išsiųsti pirkėjui jį el. paštu.

• Paysera konsultacijų centras konsultuoja el. parduotuvių atstovus penkiomis kalbomis - lietuvių, latvių, estų, anglų ir rusų.

1 2 3 4 5   Įvertinimas
*Norėdami balsuoti per Facebook prieigą
*Jūs jau balsavote už šį projektą
  • http://graph.facebook.com/4313419798700627/picture