„Eskimi“ skaitmeninės reklamos platforma | Naujasis knygnešys

„Eskimi“ skaitmeninės reklamos platforma

Autorius: Eskimi (UAB „Aktyvus sektorius")
Kategorija: Verslas ir komercija

„Eskimi“ yra skaitmeninės reklamos platforma, vystoma Europoje, Afrikos, Vidurio Rytų Azijos rinkose, kurios pagalba klientai gali pasiekti net 1,5 mlrd. vartotojų visame pasaulyje. Vieni didžiausių klientų, kurie naudojasi platforma šiandien yra mobilieji operatoriai, bankinio sektoriaus atstovai bei FMCG (angl. fast-moving consumer goods) prekių ženklai. Klientų rate yra tokie žinomi prekės ženklai, kaip „Coca Cola", „Barclays", „Nike", „Samsung", „Nestle" ir pan.
Kur galima rasti sprendimą: https://business.eskimi.com

Sprendimo technologinis pagrindas:

Sprendimo paskirtis

„Eskimi“ vysto skaitmeninės reklamos platformą, kuri susideda iš šių dalių:

1. DSP („Demand side platform“) – reklamos platforma šiuo metu pasiekianti daugiau nei vieną milijardą unikalių klientų pasaulyje. Platforma apjungia daugiau nei 45 reklamos tinklus, kurie „Eskimi“ platformoje sukuria vieną didžiausių pasiekiamumų (reach) pasaulyje. „Eskimi“ DSP gali pasiekti daugiau nei milijardą žmonių visame pasaulyje ir turi galimybę parodyti daugiau nei 500 milijardų reklamos skydelių, vaizdo reklamos ar kitų reklamos formatų parodymų.

2. DMP („Data management platform“) – duomenų platforma, kuri verslo klientams kaupia anonimizuotų galutinių klientų auditorijų duomenis. Pasinaudodami DMP, verslo klientai gali sukurti unikalias klientų auditorijas pagal interesus, demografinius duomenis, techninius įrenginių parametrus ir panašiai.

3. SSP („Supply side platform“) – platforma, leidžianti internetinių puslapių savininkams uždirbti papildomai pajamų pajungiant savo reklamos pozicijas į „Eskimi“ platformą.

4. Reklamos formatų platforma – unikali platforma, leidžianti klientams sukurti reklamos skydelius, kurie labiau įtraukia vartotojus dalyvauti nei paprasti reklamos skydeliai.

Mes taip pat reklamuotojams, kurie paleidžia įvairiausias kampanijas, galime pasiūlyti „White label" sprendimą, kai sukuriame paskyrą savo platformoje, kuri turi visus mūsų pajėgumus, duomenis, funkcijas ir stilizuojame šią paskyrą/platformą to reklamuotojo spalvomis ir prekiniu ženklu. Galite pamatyti čia: https://www.youtube.com/watch?v=muGo7-OOBiU&t=2s

Šiuo metu taip pat vystoma į pasaulio telekomunikacijų įmones orientuota platforma bei algoritmai, kurie padės mobiliojo ir fiksuoto ryšio operatoriams realiu laiku atlikti rinkos tyrimus apie interneto vartotojus, segmentuoti klientus pagal jų vartojimą ir potencialius poreikius. Tokiu būdu reklamos kampanijos taps dar tikslingesnės (nebus matomos tų vartotojų, kuriems galimai reklamuojamas produktas ar sprendimas neįdomus), išaugs investicijų į kampanijas grąža, bus galima aiškiau prognozuoti vartotojų poreikius ir pagal tai planuoti reklamines kampanijas.

Daugiau apie mūsų platformą: Kas mes esame - https://www.youtube.com/watch?v=0FqyXxjYPW4&t=37s ir keletas mūsų rich media galimybių - https://www.youtube.com/watch?v=t_14Pgn-l_o&t=14s

Sprendimo nauda ir patrauklumas

„Eskimi" platformos dėka išlošia tiek vartotojai, tiek prekių ženklai. Platforma supaprastina skaitmeninių reklamos kampanijų paleidimą, rezultatų planavimą ir sekimą, norimų auditorijų pasiekimą, kampanijų optimizaciją rezultatų maksimizavimui ir biudžeto panaudojimui efektyviausiu būdu. Kampanijos reklamos skydeliuose matomos tik tiems vartotojams, kurie patenka į tikslinę kampanijos auditoriją.

Šios aukščiau išvardytos „Eskimi" platformos dalys leidžia prekės ženklams pasiekti bene 1,5 mlrd. vartotojų auditoriją - priminti apie save, pristatyti savo naują produktą ar paslaugą, ištransliuoti žinutę ir taip siekti vartotojų lojalumo, didinti pardavimus ir klientų ratą. Didžiuojamės galėdami padėti prekės ženklams augti ir įtraukti pasaulinę auditoriją į jų veiklą.

1 2 3 4 5   Įvertinimas
*Norėdami balsuoti per Facebook prieigą
*Jūs jau balsavote už šį projektą