Edukacinis raidžių žaidimas su daktilinės (pirštų) abėcėlės mokymu | Naujasis knygnešys

Edukacinis raidžių žaidimas su daktilinės (pirštų) abėcėlės mokymu

40
Lankytojų simpatijos
Autorius: UAB „GERADARIAI“
Kategorija: e. pramogos ir gyvenimo būdas

Pirmasis Lietuvoje raidžių žaidimas pritaikytas ir vaikams su klausos ir kalbėjimo negalia.
Adresas internete: www.geradariai.lt" target="_blank">www.geradariai.lt

Elektroninio turinio sprendimo paskirtis

Šis raidžių pažinimo ir skaitymo žaidimas supažindina vaiką su nuolatos jį supančia aplinka – namų apyvokos daiktais. Parodo ir pasako, kaip rašomas kiekvieno namuose esančio daikto pavadinimas, bei leidžia pačiam sudėti tą pavadinimą iš skraidančių sumaišytų raidelių.
Vaikai su klausos ir kalbėjimo negalia dar gali pamatyti, kokiu rankos gestu vaizduojama kiekviena raidė pagal lietuvišką daktilinę abėcėlę. Tai gali padėti ir sveikiems vaikams, kurie gyvena šalia tokią negalią turinčių bendraamžių, išmokti susikalbėti jiems suprantamu būdu.
Žaidime yra namas su keturiais kambariais: vaiko kambariu, virtuve, miegamuoju ir vonia. Kiekviename kambaryje pavaizduoti daiktai yra interaktyvūs – tai yra, paspaudus ant jo atvaizdo, pasirodo to daikto pavadinimas, diktoriaus balsas pasako tą pavadinimą balsu, o ekrane ima skraidyti spalvoti kamuoliukai su to pavadinimo raidėmis. Vaikas gali gaudyti tuos kamuoliukus, juos sprogdinti, o išlaisvinta raidė nukeliauja į jai skirtą vietą. Surinkus visas raides, žodis išryškėja. Tada galima dar kartą spaudyti ant to žodžio raidžių ir virš jų pasirodo paveiksliukas su tos raidės daktilinės abėcėlės gestu.
Žaidimas skirtas Android ir iOS platformoms.

Elektroninio turinio sprendimo nauda ir patrauklumas

„Raidelių miestas“ smagaus užsiėmimo metu padeda išmokti keletą naudingų dalykų:
1. Supažindina vaiką su daiktais, kurie jį supa namuose. Galima išmokti, kokie daiktai naudojami kokiose namų patalpose ir kodėl jie turi būti būtent ten. Taip vaikas išmoksta rūšiuoti daiktus pagal jų paskirtį, ima suprasti, kodėl kiekvienas daiktas turi sau paskirtą vietą, geriau suvokia, kodėl tvarkantis namuose viską reikia padėti ten, kur dera.
2. Supažindina vaiką su daiktų pavadinimais ir kaip tie pavadinimai atrodo užrašyti. Vaikas supranta, kad kiekvienas daiktas gali būti užrašytas žodžiais, kuriuos sudaro raidės. Kiekviena raidė žodyje, kaip ir daiktai tvarkinguose namuose, turi tik joms skirtą vietą. Ir tik tvarkingai sudėjus tas raides į jų vietas, žodis pasidaro teisingai skaitomas.
3. Išmoko vaiką skaityti. Šiaip jau žaidime žodis susideda spaudant raides bet kokia tvarka. Tačiau vėliau jau pats žaidėjas gali bandyti gpaudyti tas raideles taip, kad jos dėliotųsi iš eilės. Ir taip išmoksta, kokia raidė po kurios eilės tvarka turi eiti kiekviename žodyje.
4. Žaidimas tinkamas ir vaikams, kurie turi klausos ir kalbėjimo negalią. Toks vaikas žaisdamas šį žaidimą sužino, kad kiekvieną daiktą galima ne tik parašyti rašomomis raidėmis, bet ir parodyti tam tikrais rankų gestais, kurie, kaip ir rašto raidės, leidžia tą žodį „pasakyti“ - parodyti kitiems ir taip susikalbėti. Net jei žaidimą žaidžia sveikas vaikas, tokia žaidimo funkcija leidžia jam suvokti, kad pasaulyje šalia jo gyvena ir kitokie žmonės, kurie susikalba kitu būdu negu jis. Išmokti susikalbėti jiems suprantamu būdu jam gali būti papildoma motyvacija, nes jis mokės bendrauti taip, kaip sugeba ne visi žmonės.