Educraftas: bendrųjų dalykų mokymasis kompiuteriniame žaidime „Minecraft" | Naujasis knygnešys

Educraftas: bendrųjų dalykų mokymasis kompiuteriniame žaidime „Minecraft"

70
Lankytojų simpatijos
Autorius: Edukraftas
Kategorija: Mokymasis ir švietimas

„Edukraftas“ – tai kolektyvinio mokymosi turinio platforma kompiuteriniame žaidime „Minecraft“ skirta 2-8 klasių moksleiviams. Statydami kosminę bazę Marse ar spręsdami taršos problemas miestuose, moksleiviai išmoksta naujų žinių, tobulina komandinio darbo įgūdžius ir didina kompiuterinio raštingumo kompetencijas. Pamokų turinys įtraukia matematikos, lietuvių kalbos, informatikos, biologijos, fizikos ir chemijos žinias.
Kur galima rasti sprendimą: https://www.edukraftas.lt/

Sprendimo technologinis pagrindas: Kompiuterinis žaidimas "Minecraft Education Edition"

Sprendimo paskirtis

Kompiuterinis žaidimas „Minecraft“ yra vienas populiariausių žaidimų pasaulyje. Kartais vadinamas šių laikų skaitmeniniu Lego, „Minecraft“ suteikia galimybę kurti edukacinį turinį jaunajai kartai. Mūsų kuriama platforma „Edukraftas“ žaidimo forma perteikia matematikos, lietuvių kalbos, informatikos, biologijos, fizikos, chemijos ir kitų mokykloje mokomų dalykų žinias.

Edukaciniam turiniui perteikti naudojamos realios pasaulinės problemos. Pavyzdžiui, vienas populiariausių mūsų turinio vienetų yra susijęs su žmonijos kelione į Marsą. Kosminių raketų gamintoja „SpaceX“ ir jos įkūrėjas Elonas Muskas yra aprašę kelionės į Marsą ir pirmosios kosminės bazės statybos planą. Pasitelkę šią medžiagą, sukūrėme edukacinį nuotykį, kurio metu moksleiviai imituoja visus būsimų Marso kolonistų žingsnius: aiškinasi, kada geriausia skristi į Marsą, kiek laiko užtruks kelionė, ką svarbiausia padaryti tik atvykus, kokie ir iš ko turėtų būti statomi pastatai, kaip apsirūpinti deguonimi, kur Marse rasti vandens, kaip užsiauginti maisto ir susipažįsta su kitomis veiklomis, kurių prireikia, tyrinėjant Marso planetą. Atsakymai į visus šiuos klausimus padengia aibę mokomųjų dalykų žinių, kurias moksleiviai užvirtina arba išmoksta užsiėmimo metu.

Nuotoliniu būdu vykstantys užsiėmimai sukuria galimybes nuo didžiųjų miestų centrų nutolusių gyvenviečių moksleiviams įsitraukti į inovatyvų mokymosi procesą.

Sprendimo nauda ir patrauklumas

Tradiciškai edukacijos inovacijos prasideda nuo pačios mokomosios medžiagos ir tada yra galvojama, kaip ją būtų galima įdomiai pateikti. Naudodami kompiuterinį žaidimą „Minecraft“, kuris jau savaime yra labai populiarus vaikų tarpe, nuo pirmos akimirkos mes turime didžiulį moksleivių susidomėjimą ir motyvaciją. Moksleiviams žaidžiant jų mėgstamą žaidimą, mokymasis jame lengvai patampa įdomia, smagia ir naudinga patirtimi.

Tarptautinis tyrimas „Getting Smart“ nustatė, jog „Minecraft“ kompiuterinis žaidimas ugdo daugybę socialinio ir emocinio intelekto gebėjimų, o labiausiai iš jų – problemų sprendimą, kūrybiškumą, kritinį mąstymą, bendradarbiavimą, sprendimų priėmimą bei komunikavimą. Taip pat, JAV universiteto „Vanderbilt“ atliktas tyrimas parodė, kad mokymasis naudojant žaidimus padidina moksleivių motyvaciją 33% ir gali pagerinti mokymosi rezultatus 1 balu.

Šis sprendimas prisideda prie Jungtinių Tautų tvarios plėtros tikslo nr. 4 – kokybiškas švietimas. „Edukraftas“ demonstruoja, kad vaikų skiriami didžiuliai laiko ir energijos kiekiai kompiuteriniams žaidimams yra sėkmingai įprasminami mokymosi ir ugdymo linkme.

1 2 3 4 5   Įvertinimas
*Norėdami balsuoti per Facebook prieigą
*Jūs jau balsavote už šį projektą
  • http://graph.facebook.com/1033908263692556/picture
  • http://graph.facebook.com/2736028630019612/picture
  • http://graph.facebook.com/1355585977963219/picture
  • http://graph.facebook.com/200928744700360/picture
  • http://graph.facebook.com/4313419798700627/picture
  • http://graph.facebook.com/1935082093292877/picture
  • http://graph.facebook.com/3181435031978099/picture
  • http://graph.facebook.com/3169053656515473/picture
  • http://graph.facebook.com/3153122458069634/picture
  • http://graph.facebook.com/3446962678669352/picture
  • http://graph.facebook.com/3556567717695970/picture
  • http://graph.facebook.com/354444682225641/picture
  • http://graph.facebook.com/10223184534744317/picture
  • http://graph.facebook.com/10223260397004351/picture