Attention Insight | Naujasis knygnešys

Attention Insight

Autorius: UAB Attention Insight
Kategorija: Verslas ir komercija

Dirbtinio intelekto sistema leidžia rinkodaros vadovams ir žiniasklaidos kanalams pažvelgti į dizainą vartotojo akimis.
Kur galima rasti sprendimą: http://www.attentioninsight.ai

Sprendimo technologinis pagrindas: Artificial intelligence, deep learning, eye tracking, SAAS.

Sprendimo paskirtis

Sistema remiasi ankšiau atliktais akių judesių tyrimais ir pagal juos prognozuoja, kuriems dizaino objektams vartotojas skirs daugiausiai dėmesio.

Rezultatų analizė suteikia įžvalgų apie vartotojo dėmesio pasiskirstymą, pastebėtus ir nepamatytus dizaino objektus bei padeda priimti objektyvius sprendimus.

Platforma naudoja „gilaus mokymosi“ (angl. deep learning) technologiją ir akių judesių tyrimų duomenis.



Sprendimo nauda ir patrauklumas

Siekiame palengvinti dialogą ir sprendimo priėmimą, remiantis išmatuojamais, objektyviais rodikliais, o ne emocija ar šališka nuomone apie tai, kas yra gražu arba negražu.

1 2 3 4 5   Įvertinimas
*Norėdami balsuoti per Facebook prieigą
*Jūs jau balsavote už šį projektą