Attention Insight | Naujasis knygnešys

Attention Insight

Sprendimo kūrėjas: UAB Attention Insight
Kategorija: Verslas ir komercija


Kur galima rasti sprendimą: http://www.attentioninsight.ai

Kodėl?

Dirbtinio intelekto sistema leidžia rinkodaros vadovams ir žiniasklaidos kanalams pažvelgti į dizainą vartotojo akimis.

Sprendimo technologinis pagrindas: Artificial intelligence, deep learning, eye tracking, SAAS.

Kaip?

Sistema remiasi ankšiau atliktais akių judesių tyrimais ir pagal juos prognozuoja, kuriems dizaino objektams vartotojas skirs daugiausiai dėmesio.

Rezultatų analizė suteikia įžvalgų apie vartotojo dėmesio pasiskirstymą, pastebėtus ir nepamatytus dizaino objektus bei padeda priimti objektyvius sprendimus.

Platforma naudoja „gilaus mokymosi“ (angl. deep learning) technologiją ir akių judesių tyrimų duomenis.



Kuo išskirtinis?

Siekiame palengvinti dialogą ir sprendimo priėmimą, remiantis išmatuojamais, objektyviais rodikliais, o ne emocija ar šališka nuomone apie tai, kas yra gražu arba negražu.