Žaliasis tyrinėtojas | Naujasis knygnešys

Žaliasis tyrinėtojas

70
Lankytojų simpatijos
Autorius: Ugdymo plėtotės centras
Kategorija: Aplinka ir žalioji energija

Edukacinis žaidimas „Žaliasis tyrinėtojas“ skirtas priešmokyklinio amžiaus vaikams.
Kur galima rasti sprendimą: https://sodas.ugdome.lt/grotuvas/2f2ce577-baa3-440f-8824-05cb44d10cc3?showLocaleChangeLinks=true##mo

Sprendimo technologinis pagrindas: Edukacinis žaidimas

Sprendimo paskirtis

Edukacinis žaidimas „Žaliasis tyrinėtojas“ skirtas priešmokyklinio amžiaus vaikams. Jį sudaro du lygiai: pirmasis lygis - 9 užduotys, jungiamos bendro siužeto, skirtos pievos ir upės gyvūnams bei augalams tyrinėti, mokytis kūrybiškai spręsti problemas, skaičiuoti bei skaityti; antrasis lygis - varlės vystymosi ciklo tyrinėjimas, rūpinantis ja, kol užauga. Visos edukacinio žaidimo struktūrinės dalys (peizažo kvadratėliai) yra skirtingo sudėtingumo lygio. Animuotas, įgarsintas interaktyvus personažas Varliukas reaguoja į vaikų atliekamus veiksmus, pagiria, pasidžiaugia, prašo pabandyti dar kartą, pritaria ar nepritaria, ką nors komentuoja, paaiškina ir kt. Pabuvus visuose kvadratėliuose, visos skaidančios linijos išnyksta ir peizažas atgyja. Vaikai patenka į kitą žaidimo etapą, kuriame atsiveria naujos savarankiško mokymosi galimybės.

Sprendimo nauda ir patrauklumas

Edukacinis žaidimas skirtas priešmokyklinio amžiaus vaikams. Jį žaisdami vaikai atlieka integruotam gamtamoksliniam turiniui skirtas problemines ir kūrybines užduotis, plėtoja pažinimo kompetenciją, ugdosi ekologinį supratimą ir gamtos saugojimo įgūdžius.
Žaidimo lauką sudaro peizažas, turintis tokias struktūrines dalis: dangų, vandens telkinio pakrantę, vandens telkinio paviršių, vandens telkinio povandeninę dalį ir vandens telkinio dugną.
Žaidimas – patraukli ugdymo priemonė priešmokyklinio amžiaus vaikams, suteikianti galimybę jiems gilinti pažinimą, mokytis spręsti problemas, patiems kurti istorijos vystymosi versijas, mokytis modeliuoti situacijas, perkelti objektus ir situacijas į skirtingas virtualias aplinkas bei stebėti jų pokyčius, žaidimo idėjas, tyrinėjimus perkelti į natūralią aplinką, atlikti kūrybinius darbus.
Žaidimas veikia interaktyviosiose lentose, stacionariuosiuose, nešiojamuosiuose ar planšetiniuose kompiuteriuose.