Išmanusis laiškininkas | Naujasis knygnešys

Išmanusis laiškininkas

135
Lankytojų simpatijos
Autorius: Užsakovas - AB Lietuvos paštas, diegėjas - UAB „Informacinių technologijų organizacija“
Kategorija: Valdžia ir piliečių įsitraukimas

Išmanusis laiškininkas - tai naujas ir šiuolaikiškas pašto paslaugų teikimo modelis, jau daugaiu nei vienerius metus veikiantis 12-oje Lietuvos kaimiškų vietovių ir dalyje miestų. Laiškininkas darbo reikmėms naudojasi planšete, kurioje įdiegta speciali laiškininko darbo užduočių valdymo programėlė „MLIS“, sukurta bendradarbiaujant su UAB „Informacinių technologijų organizacija“ (iTo), padedanti automatizuotai atlikti įvairias dienos užduotis ir atsisakyti popierinių dokumentų. Mobilią sistemą sudaranti išmanioji programėlė, planšetė ir susietas nešiojamasis spausdintuvas leidžia laiškininkams dirbti patogiau, išmaniau ir visas pašto paslaugas suteikti gyventojams namuose.
Kur galima rasti sprendimą: AB Lietuvos paste

Sprendimo technologinis pagrindas: „Native Android“ programėlė; PHP Symfony tarpinis backend integruotas naudojant SOAP ir REST API

Sprendimo paskirtis

Diegdami modernias technologijas mes didiname pašto paslaugų prieinamumą ir siūlome naujų galimybių patogiai jomis naudotis, bei geriname darbo sąlygas laiškininkams. Laiškininko darbas tampa kompiuterizuotas, atsisakoma popierinių dokumentų. Modernių technologijų taikymas leidžia tobulėti profesiškai, skatina mokytis, nesvarbu, kokio amžiaus yra darbuotojas. Tai didina mūsų darbuotojų, kaip laiškininkų, savivertę ir lojalumą bendrovei, padeda pritraukti jaunesnius darbuotojus.

Išmaniojo laiškininko darbo programėlės ypatumai:
1. automatizuotos laiškininko dienos užduotys;
2. sisteminis sąrašas su pristatomų siuntų, prenumeratos leidinių, išmokų gavėjų, bei kitų klientų, kuriuos turi aplankyti laiškininkas, adresais;
3. automatizuota laiškininko grynųjų pinigų operacijų apskaita;
4. automatizuotos per dieną laiškininko atliktų užduočių ataskaitos;
5. automatizuotas laiškininko iškvietimų į namus valdymo procesas (kaimiškose vietovėse laiškininkus gyventojai gali išsikviesti į namus telefonu);
6. siuntos priėmimas pas klientą namuose, duomenis užpildant planšetėje, išspausdinant kvitą nešiojamuoju spausdintuvu;
7. pasirašymas planšetėje už gautą siuntą;
8. pranešimo apie nepristatytą siuntą automatinis spausdinimas mobiliuoju kvitų spausdintuvu, gavėjo neradus namuose;
9. automatizuoti prenumeratos užsakymo, įmokų priėmimo, pardavimų procesai, užpildant reikiamą informaciją planšetėje ir išspausdinant kvitą nešiojamuoju spausdintuvu.

Ateityje išmaniojo laiškininko užduočių valdymo programėlę „MLIS“ planuojame tobulinti įdiegiant naujus funkcionalumus, pavyzdžiui, rekomenduojamo siuntų išnešiojimo maršruto planavimą, pasiektų pardavimo bei kitų darbinių tikslų matavimą, pardavimus skatinančius automatizuotus sprendimus bei kitas funkcijas. Numatoma, jog "MLIS" išmaniąja programėle naudosis visi Lietuvos laiškininkai.

Sprendimo nauda ir patrauklumas

Šis naujas ir kompleksinis Lietuvos pašto veiklos regionuose ir miestuose pokytis leidžia pritaikyti laiškininko darbui modernias technologijas (planšetės, mobilieji kvitų spausdintuvai), tobulinti veiklos modelį, ieškoti patogesnių ir patrauklesnių būdų aptarnauti klientus. Išmanaus laiškininko užduočių valdymo programėlė „MLIS“ leidžia įvairius darbus atlikti automatizuotai, greitai, tam nereikia stacionaraus pašto, nes atvykęs į namus laiškininkas gali suteikti tą pačią paslaugą. Lietuvos mažuosiuose miesteliuose ir kaimuose dar neišplitęs iškviečiamų į namus paslaugų teikimo būdas, todėl kaimo gyventojams išmaniojo laiškininko veiklos modelis yra didelę pridėtinę vertę turinti paslauga.

Lietuvos pašto užsakymu rinkos tyrimų bendrovės „Synopticom“ atliktoje apklausoje apie išmaniojo laiškininko paslaugas 83 proc. apklaustųjų naują pašto paslaugų teikimo modelį įvertino „gerai“ arba „labai gerai“. Apklausoje dalyvavę klientai įvardijo pagrindines gaunamas naujovės naudas:
● „Aptarnavimas geras, man patiko, maloniai bendrauja. Nereikia važiuoti, iki namų atveža.“ - Tania iš Radviliškio raj., Pašakių k.
● „Nes patogu, greita, paprasta. Nei popierių nereikia, planšetę atneša, pasirašai ir viskas.“ - Edita iš Radviliškio raj., Alksniupių k.
● „Patogumas, paskambinai - išsikvietei. Pakartotinai siuntą atnešė.“ - klientas iš Radviliškio raj., Acokavų k.

Tuo pačiu nuolat domimasi darbuotojų patirtimis naudojant naujas modernias technologijas. Laiškininkai naują pašto paslaugų teikimo modelį ir darbo įrankius įvardina kaip įvairiapusiškai naudingą pokytį:
● „Kadangi su kompiuteriu pats dirbu, mokesčius moku internetu, tai nebuvo stebuklas. Programa gerai padaryta, ir jokių popierizmų. Man tai labai patinka, ir prie senos sistemos grįžti nebenorėčiau. Visą informaciją matau suvestą į kompiuterį, pagerėjo darbo kokybė. Klientams dabar nebereikia pildyti savo duomenų (ne kiekvienai močiutei būdavo lengva reikiamas grafas užpildyti didžiosiomis raidėmis) – suraitė parašą ekranėlyje, ir viskas.“ - Radviliškio rajono laiškininkas Zenonas.
● „Su išmaniaisiais įrenginiais darbas – žymiai patogesnis ir efektyvesnis. Net nenoriu pagalvoti, kaip reikėtų dirbti su kalnu popierių. Planšetės nebeatimsite – nebenoriu dirbti su popieriais.“ - Radviliškio rajono vyresnysis laiškininkas Deividas.

1 2 3 4 5   Įvertinimas
*Norėdami balsuoti per Facebook prieigą
*Jūs jau balsavote už šį projektą
  • http://graph.facebook.com/10214178192961306/picture
  • http://graph.facebook.com/1936248399731512/picture
  • http://graph.facebook.com/254497945147816/picture
  • http://graph.facebook.com/652088362/picture
  • http://graph.facebook.com/10209372488027974/picture
  • http://graph.facebook.com/10214589228656902/picture
  • http://graph.facebook.com/591411747925752/picture
  • http://graph.facebook.com/1490929483/picture
  • http://graph.facebook.com/1770680266359572/picture
  • http://graph.facebook.com/10160797579280790/picture
  • http://graph.facebook.com/1168971826459937/picture
  • http://graph.facebook.com/100000448484081/picture
  • http://graph.facebook.com/1961454440554498/picture
  • http://graph.facebook.com/825660969/picture
  • http://graph.facebook.com/10156042414964262/picture
  • http://graph.facebook.com/612023152515317/picture
  • http://graph.facebook.com/461304867614798/picture
  • http://graph.facebook.com/1449188028516686/picture
  • http://graph.facebook.com/2059194571014148/picture
  • http://graph.facebook.com/2081466825460625/picture
  • http://graph.facebook.com/10212231829252245/picture
  • http://graph.facebook.com/10215204016790209/picture
  • http://graph.facebook.com/2196825556997735/picture
  • http://graph.facebook.com/10216496167620845/picture
  • http://graph.facebook.com/10211921474969142/picture
  • http://graph.facebook.com/10212427423865090/picture
  • http://graph.facebook.com/1992015187478332/picture