Interaktyvus edukacinis žaidimas „Knygos kodas“ | Naujasis knygnešys

Interaktyvus edukacinis žaidimas „Knygos kodas“

67
Lankytojų simpatijos
Autorius: Kauno apskrities viešoji biblioteka
Kategorija: Mokymasis ir švietimas

Edukaciniame žaidime „Knygos kodas" rasite 7 skaitymą skatinančias užduotis, kurios sudarytos pagal žymiausių Lietuvos ir pasaulio autorių kūrinius. Vartydami knygų viršelius, sužinosite apie populiariausias knygas. Savo žinias gilinsite bandydami atpažinti autorius, žanrus, epochas, rūšis, stilius ir pačius kūrinius, perskaitę jų ištraukas užduotyje „Fragmentas“. O kur dar azartiškoji žodžių paieška „Knygiažodyje“! Pažadame, žaisdami „Knygos kodą“, turėsite gerokai pasukti galvą ir prisiminti tai, ko mokė ir nemokė mokykloje.
Kur galima rasti sprendimą: Google Play parduotuveje

Sprendimo technologinis pagrindas: Mobili programėlė

Sprendimo paskirtis

Interaktyvus edukacinis žaidimas „Knygos kodas“ buvo kuriamas galvojant apie tai, kaip sudominti moksleivius literatūra, parodyti, kad knygos nebūtinai turi būti nuobodus dalykas, bei padėti mokiniams mokytis. Norėdami, kad žaidimo turinys būtų patrauklus jaunimui, įtraukėme ne tik užduotis su literatūriniais faktais, bet panaudojome ir knygų viršelius, citatas, autorių portretus. Žaidime yra ir užduočių, reikalaujančių žinių apie literatūrą – tiek apie į mokyklos programą įtrauktą, tiek apie naujausią viso pasaulio literatūrą. Tokiu būdu, pasitelkę šiuolaikines technologijas, tikimės jaunimą sudominti, paskatinti jį skaityti knygas, o taip pat viliamės, kad prisidėsime ir prie knygų populiarinimo.

Žaidimą sudaro 7 užduotys:
1. Porininkas. Surasti vienodų knygų viršelių poras.
2. Autorius. Priskirti pateiktą kūrinį jį parašiusiam autoriui.
3. Knygiažodis. Išbraukti duotus žodžius: lietratūrines sąvokas, kūrinių pavadinimus, autorių pavardes.
4. Fragmentas. Atpažinti kūrinį iš pateiktos citatos.
5. Portretai. Atpažinti autorius.
6. Lašai. Pasirinkti amžių, kada buvo parašytas kūrinys.
7. Žinovas. Pasirinkti kūrinio rūšį, žanrą.

Taip pat žaidime yra paruoštas žinynas, kuriame pateikiama trumpa esminė informacija apie žymiausius lietuvių autorius ir jų kūrybos bruožus (šaltinis: Literatūros enciklopedija mokyklai).

Projektą ,,Klausyk. Rinkis. Skaityk!“ vykdė Kauno apskrities viešoji biblioteka
Projektą dalinai finansavo: Lietuvos kultūros taryba, Lietuvos Respublikos kultūros ministerija

Sprendimo nauda ir patrauklumas

Interaktyvus edukacinio žaidimo „Knygos kodas“ tikslas - sukurti efektyvų ir jaunimui patrauklų edukacinį produktą, remiantis naujausiais IT sprendimais. Atsižvelgiant į jaunų žmonių poreikius ir aktyviausiai naudojamas priemones, sukurtą žaidimą pritaikėme mobiliesiems įrenginiams (žaidimas yra pasiekiamas bibliotekos bei partnerių internetinėse svetainėse, Google Play parduotuvėje). Siekiant, kad žaidimo turinys būtų kuo aktualesnis jaunimui, jo kūrimui panaudojome klasikinės ir populiarios literatūros viršelius, citatas ir kt. Tokiu būdu ne tik supažindiname jaunimą su literatūra, priartiname juos prie skaitymo, bet prisidedame ir prie knygų, jų autorių populiarinimo. Taip pat paruoštos užduotys, kurioms įveikti reikia žinių apie naujausią Lietuvos ir užsienio literatūrą.

1 2 3 4 5   Įvertinimas
*Norėdami balsuoti per Facebook prieigą
*Jūs jau balsavote už šį projektą
  • http://graph.facebook.com/1473440952719553/picture
  • http://graph.facebook.com/2295461827138228/picture
  • http://graph.facebook.com/10211875959267961/picture
  • http://graph.facebook.com/2029664937083666/picture
  • http://graph.facebook.com/1999548910057993/picture
  • http://graph.facebook.com/10217348471210778/picture
  • http://graph.facebook.com/10204782794726511/picture
  • http://graph.facebook.com/10215102307523759/picture
  • http://graph.facebook.com/10209405560042216/picture
  • http://graph.facebook.com/2262412830440865/picture
  • http://graph.facebook.com/1455853711103814/picture
  • http://graph.facebook.com/1547425931934730/picture
  • http://graph.facebook.com/1777908808892716/picture
  • http://graph.facebook.com/10209148098007249/picture