Molėtų krašto muziejus
Ežerų žvejybos muziejus (interaktyvus žaidimas)
2015

Kur galima rasti sprendimą: muziejus.moletai.lt/

Kodėl ir kaip?

Nuo 2014-04-09 Molėtų krašte, Mindūnuose, veikiantis muziejus į savo ekspoziciją integruoja išmaniąsias technologijas. Pirmuoju parodos skaitmenizavimo žingsniu tapo „Smarter Museum“ ir „SneakyBox“ bendro darbo vaisius – aplikacija, skirta jaunesniajai muziejaus lankytojų auditorijai. Žaidimas vyksta pačiame Ežerų žvejybos muziejuje. Tarp eksponatų yra išdėlioti specialūs „švyturėliai”, iš kurių, priėjus su savo išmaniuoju įrenginiu, gaunamas signalas, kad būtų atrakintas naujas žaidimo lygis. Naujoji muziejaus aplikacija leidžia jauniesiems muziejaus lankytojams atlikti net 10 skirtingų užduočių. Meninio stiliaus žaidimai sukurti taip, kad lavintų atmintį ir skatintų žaidėją mąstyti. Didžiausi entuziastai gali programėlę atsisiųsti į savo įrenginį ir žaisti bet kur: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SneakyBox.zvejybos

Kuo išskirtinis?

Užduotys reikalauja panaudoti ne tik žaidimuose įprastai reikalingą greitą reakciją, loginį mąstymą, bet ir žinias iš ekskursijos po muziejų. Tikimės, kad Ežerų žvejybos muziejaus mobili aplikacija taps netikėtų ir malonių atradimų pradžia, praktiškai ir kūrybiškai supažindinanti su ežerų žvejyba, lavinanti ir ugdanti vaizduotę, skatinanti holistinį pažinimą. Tai puikus būdas skatinti naujosios kartos įsitraukimą į edukaciją, mokantis išmaniųjų technologijų pagalba.


Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies).

Būtinieji slapukai įdiegiami automatiškai ir jiems nėra reikalingas Jūsų sutikimas. Taip pat galite sutikti ir su kitų slapukų naudojimu. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.