Atnaujintas Termopalo užsakymų formų pateikimo sprendimas | Naujasis knygnešys

Atnaujintas Termopalo užsakymų formų pateikimo sprendimas

70
Lankytojų simpatijos
Autorius: UAB Termopalas
Kategorija: Verslas ir komercija

Patogi visiems: Termopalo internetinė užsakymų sistema atnaujinta remiantis plačiai tarp baldų gamintojų naudojama Excel projektų planavimo sistema, kuri buvo sujungta su įmonės vidine užsakymų bei prekių valdymo sistema.
Kur galima rasti sprendimą: http://www.termopalas.lt/orders

Sprendimo technologinis pagrindas: https://handsontable.com library

Sprendimo paskirtis

Pagrindinė verslo vystymo problema buvo nepatogios klientams paslaugų/prekių užsakymo formos, nes klientai negalėdavo greitai ir patogiai pateikti savo poreikių (baldinių plokščių ir detalių užsakymai yra komplikuoti ir daugialypiai), kas nulėmė, jog žymi dalis partnerių buvo nepatenkinti bendradarbiavimu ne dėl teikiamos produktų ar paslaugų kokybės, tačiau dėl nepatogaus svetainės valdymo. Kadangi darbuotojai ir klientai iki šiol buvo pripratę prie Excel tipo projektų planavimo sistemos, NFQ pasiūlytas sprendimas iš esmės atitinka tai, ką galima atlikti ir Excel, tik tai perkelta į Web sistemą bei sujungta su Termopalo vidine užsakymų bei prekių valdymo sistema, pritaikytos atitinkamos taisyklės, kurias darbuotojai gali valdyti per specialią konfigūraciją. Taip klientai gali nesunkiai pateikti užsakymą, kopijuoti informaciją iš kitų šaltinių ir daug sparčiau vykdyti procesus. Sekančiuose etapuose numatomas automatinis kainos paskaičiavimas pagal tai, kas suvedama į formas.

Kitas privalumas - nuo šiol šias formas įmonės klientai galės išsisaugoti sistemoje ir tai turėtų ilgainiui tapti baldininkų darbo planavimo įrankiu (pakeisti kompiuteriuose naudojamus Excel failus).

Sprendimo nauda ir patrauklumas

Sprendimas leidžia klientams daug patogiau ir greičiau pildyti užsakymo formas, o Termopalo darbuotojams - aiškiai ir koncentruotai gauti informaciją apie pateiktus užsakymus ir juos apdoroti toliau.

Kiekvieno kliento turimas profilis leidžia geriau pažinti klientą, įsigilinti į jo poreikius, vykdomus užsakymus, apkrovimus.

1 2 3 4 5   Įvertinimas
*Norėdami balsuoti per Facebook prieigą
*Jūs jau balsavote už šį projektą
  • http://graph.facebook.com/10209434677566652/picture
    Jurgita
  • http://graph.facebook.com/10209380429330221/picture
    Kotrina
  • http://graph.facebook.com/1713809501982034/picture
    Kristina
  • http://graph.facebook.com/10158736909700436/picture
    Eitvydas
  • http://graph.facebook.com/1733303173363697/picture
    Mindaugas
  • http://graph.facebook.com/1583031115042830/picture
    Egidijus
  • http://graph.facebook.com/1084769711622650/picture
    Ignas
  • http://graph.facebook.com/1338558586197430/picture
    Dainius
  • http://graph.facebook.com/1509965632401609/picture
    Justina
  • http://graph.facebook.com/10211392923912230/picture
    Aurimas
  • http://graph.facebook.com/10208982349980792/picture
    Paulius
  • http://graph.facebook.com/10211641866020979/picture
    Sigitas
  • http://graph.facebook.com/1910394772319765/picture
    Žydrūnas
  • http://graph.facebook.com/10210295426835290/picture
    Radvilė